dissabte, 8 de febrer del 2014

Ruta d'Andratx

Per anar a Andratx sortim de Palma a + / - 08:30 per la carretera de Puigpunyent passant per la cantera d'Establiments. Giram cap a Calvia e iniciam la pujada al Coll d'es Tords. Se'ns uneixen diversos pelotons que fan que la pujada sigui més entretinguda. Ràpidament arribam a Calvià que deixam enrere per dirigir-nos a Es Capdella. Des d'aquí cap a Andratx amb la pujada al Grao, les vinyes de Santa Caterina i ens parem a fer una foto a la baixada amb el trist paisatge al fons que va deixar aquest passat estiu l'incendi de Sa Coma.

Juca i Sr.Sky
Toni Nostro i el Sr.Sky

Dur tram el d'Andratx al Port amb el fort vent de cara que fins ara no havíem notat per l'orografia muntanyosa. Parada a berenar a Club de Pàdel del Port d'Andratx a la rotonda de Camp de Mar, i després d'un bon pamboli iniciam el retorn a casa amb el vent a favor. Pujant i baixant fins Camp de Mar, després fins a Peguera travessant el tram "roubaix" del seu carrer principal.
A la rotonda de la sortida de Peguera hi ha una indicació de Sta. Ponça per a vianants i bicicletes que és com un carril bici i que ens porta paral · lel a l'autopista fins a Santa Ponça. Al final d'aquest tram trobem l'encreuament del poligono de Son Bugadelles, a l'esquerra cap a aquesta zona industrial, a la dreta cap a Santa Ponça, nosaltres anam dret travessant aquesta àmplia avinguda per trobar la continuació del carril bici/passeig que ens portarà fins al pont de fusta de Magalluf. A partir d'aquí carretera "normal" passant per Portals, Cala Major, Passeig Maritim i final de la ruta per avui a les 12:30
Total en quatre hores amb el pamboli inclòs.
Ruta a wikiloc traçada "a ojo" per el tram del carril bici de Son Bugadelles:

1. Sou uns valents!! amb es vent "huracanado" que avui bufava..s'ha de tenir ganes..!!