diumenge, 12 de maig del 2013

Concurs Maillot


S'ha obert un nou concurs per seleccionar l'equipacio oficial del club.
Per a això ens podeu enviar el vostre disseny del maillot a l'email "ccguirigall@gmail.com" i podeu comentar en aquesta mateixa entrada els que ja s'han presentat. D'aquesta manera triarem entre tots els comentaris el maillot que més ha agradat.

Podeu veure tots els dissenys en l'apartat "disseny del maillot" a la dreta d'aquest blog. De moment i per començar a escalfar us deixo aquests primers dissenys que ja m'han enviat.
Ànims i a veure si trai
eu el dissenyador gràfic que tots portem dins!

Topos Negros
 
Mitades Cuadros

  
Cuadros Meta

 M'han enviat un nou disseny.
A veure si algú més s'anima a fer comentaris ...

Blanc i Negre

2 comentaris:

  1. M'encanta el mallot de quadres meta, em recorda a les rajoles del guirigall,ja..!!

    ResponElimina
  2. A mi m'agrada el "Meitats Quadres" però amb els galls més petits. Ja enviaré un disseny...

    ResponElimina