dissabte, 19 de desembre del 2015

Jornada de reflexió

Aprofito aquest tranquil dissabte per sortir a rodar per una de les rutes de mitja distància més completes que pots fer: Mancor de la Vall i Santa Llucia.
Té tot tipus d'asfalt, nous, vells, camins gairebé sense asfaltar,
i tot tipus de carreteres; rectes, amb corbes en pujada, en baixada, etc. etc.
Un jornada que em sembla perfecta per reflexionar sobre la meva proxima bicicleta.
Avui en dia ja no es tracta d'escollir, com era abans, entre com a molt dos tipus de bicicletes. Ara són com a mínim quatre a triar (o més si busques alguna cosa en concret).
Opció 1.- Per anar pujant pel Camí Vell de Bunyola, ara que aquesta asfaltat, i fins a Santa Maria crec que m'aniria molt bé una "race"  amb una geometria més agressiva per fer via...
Opció 2.- Per el Camí del Raiguer em serviria millor una d'aquestes noves "gravel" meitat ciclocross i road?
 

Per triar: una aero en primer pla.i un variat darrere. 
Opció 3.- Ara bé, pujant a Santa Llúcia: les noves race surten amb un compact 52/36, per un "globero" com jo mijor una "gran fondo" que duen el ja antic compact de 50/34?
Per acabar: Opció 4.- Tornant per la directa i plana carretera vella de Inca em aniria millor una "aero" o fins i tot una "cabra"?
Amics com podeu veure una mar de dubtes m'assalten en aquesta jornada de reflexió.
Espero que vosaltres ho tingueu mes clar que jo i la vostra elecció sigui la més convenient!!!

Salut i força...
Wikiruta:
Palma Santa Llucia Palma (3)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada