diumenge, 3 de novembre del 2013

Excepcions

Sempre hi ha excepcions, per això i per altres motius que s'han solapat, aquesta setmana hem aprofitat aquest divendres festiu de Tots Sants per realitzar la nostra sortida setmanal. Quedem a les 8:30 i a aquesta hora feia fresca. Va sorgir el dubte sobre si passaríem fred amb la equipació d'estiu, però com era un dia excepcional i amb temperatures excepcionals al migdia de 21 graus per tractar-se del mes de novembre, iniciem la ruta apretant les dents i esperant que escalfés més el sol. Calia esquivar els cementiris, de manera que per sortir de Palma vam donar una voltera per Son Sardina, Cas Patró i vam sortir al carretera d'Establiments a l'alçada de Can Peca. Aquesta carretera va "picant" tot el temps i abans d'arribar a Esporles ja despreníem calor per tot arreu i el sol ja molestava sobre les nostres esquenes (sort que portàvem la roba d'estiu). En l'ascens per La Granja, en Joan Pelfecte, que venía de fer el Camí de Santiago amb la montain, va demostrar estar en forma i es va destacar. La resta del grup, entre refredats i adormits no va poder reaccionar a aquesta escapada i es van quedar sembrats!

Coll d'en Claret.
Un cop reagrupats a dalt, ens va explicar la seva pujada al Coll d'en Claret on es va ajuntar amb un peloton de pro's. Descens cap a Valldemossa on notem més fred i parem a reagrupar una altra vegada per agafar el camí de la depuradora de baixada a Palma.

Llum excepcional a Valldemossa.

Últim tram de tornada a un bon ritme i vam arribar a les 11:00.
Ja que és una ruta curta i vam arribar d'hora, vam aprofitar per fer el berenar amb una bona xerradeta donant per acabada la ruta.
Fins dissabte que ve, si excepcionalment no sortim abans ...

1. Perquè fèia poc que corríeu, sinó a Can Peca vos haguessin fet un cafetet encantats!